POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU - (jeżeli kupiłeś od 2023 roku)
Zwrot w przypadku zakupienia przez Paczkomaty Inpost.
Jeśli chcesz zwrócić towar prześlij numer zamówienia pod adres email sklep@ataszek.pl, podaj także swoje dane kontaktowe oraz telefon.
Wygenerujemy numer listu przewozowego oraz wyślemy kuriera (płatne 17 zł - koszt ponosi klient)a
UWAGI OGÓLNE:
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny.
- Proces reklamacyjny oraz zwrotów trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
- Brak wypełnienia formularza reklamacji lub zwrotu nie spowoduje nierozpatrzenia reklamacji
- Zgodnie z dyspozycją rozporządzenia Komisji Europejskiej Konsument może skorzystać również z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Kiedy reklamować ?
- produkt uszkodzony w transporcie
- produkt wadliwy lub nie sprawny
- produkt niezgodny z zamówieniem